Pages

Monday, October 25, 2010

Positif-Negatif aura



tak faham pipi nak tembam sangat
ok ok..cara sedapkan hati
mungkin cara pemakaian tudung kot buat nampak chubby
padahal........memang tembam dah!!grrrr

kawan saya yang bernama Kusam, tak lapar sangat katanya
tapi makan nasi lemak ayam
sambal belacan dekat 'Simply Penang' ni memang sedap

saya?
mestilah nak rasa nasi goreng ayam + kepak ayam
p/s :setiap hari aku WAJIB makan ayam goreng or else, i'll die..is a must ok!
pstttt..tak berapa nak sedap

yang tepi sekali berbaju biru, kawan baru bernama shaze
kekasih hati Nizar
mereka memang sweet
paling sweet tang jam Casio kaler biru dan pink..awwww

lepas balik dari Midvalley,
tiba-tiba mood mengemas bilik datang
apa lagi, habis aku punggah baju-baju sejak berkurun lama
memang HOARDERS!!!
jadi, baju yang agak ketat sampai nampak kesan ilusi buncet di perut, memang diketepikan
fikir dan berfikir, aku putuskan untuk bagi sahaja baju kepada anak-anak yatim yang lebih memerlukan :)

yang ni tak la, baju zaman emak-emak kami ;)

baju sejak umur 20 tahun
4 tahun nok, muat lagi tu
sekarang ni?
disebabkan berat badan yang makin naik, jadi tak muat sudah ;(







sebenarnya aku malas untuk menaip sangat
nanti aku cari bahan yang menarik untuk dikongsikan bersama ye ;)
tooooodlesssssssssssss.....!

0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com