Pages

Friday, October 15, 2010

PMS is driving me crazy


Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today



Bismillahirrahmanirrahim dimulakan sebagai pembuka bicara
sopan tak i? ;)
minggu ni mood i memang macam tahi lembu betul
kesian my colleague kena tempias moody i
terus macam hingus cair darah haid i keluar selepas moody tak tentu pasal..haihhhhh
minggu ini memang seronok sebab bos tiada
buat kerja pon dengan hati yang tenang
rabu lepas, kami buat site visit di Jalan Kucing dan Subang untuk lihat struktur Kalsa B*rick
punyalah suka sebab dapat keluar office, iyalah kan, kerja kerajaan ni bukan selalu dapat keluar pergi site
seronok dapat tengok site ni lebih-lebih lagi apabila ada kerja yang sedang dilakukan macam piling work ke, brick test ke kan..dapat tanya lebih
sekali sampai-sampai je sana, makhluk busuk tu ada lak
maka, aku buat-buat tak kenal dia sahaja
paling best masa naik sampai tingkat 30, naik construction lift bukan lif biasa ye, memang nampak 1 Jalan Kucing tu
gila menggigil kaki aku ni
dah hampir setahun lebih aku tak naik tempat tinggi yang belum siap
alhamdulillah, lif tak terhempas, amin


yang pakai tudung cokelat, i lah tu, khusyuk sangatlah tu kan dengar pasal Brick ni

psttttttttttt..makhluk busuk ada dalam gambar ni,yang mana satu tu,rahsia

selepas kepenatan,semua layan jiwang,yang depan sebelah driver yang bersongkong tu bos besar kami




gambar paling last sahaja dari kamera aku, yang lain tangan gatal-gatal godek, habis terdelete
nasib baik Paan bawa kamera
phewwww



II

Semalam akibat ketegangan yang amat sangat
aku decide untuk makan ais-krim tepi tasik dengan Raihana
thanks Raihana sebab belanja makan ais-krim, i love you!!!muaaahhh muaaahhh!
sambil makan ais-krim, sambil tengok ikan sebesar lengan The Rock melahap lebihan makanan yang dibawa oleh pekerja Nandos
kita bercakap tentang ikan yang makan makanan Nandos setiap hari ye
korang mampu setiap hari macam ikan ni?
mana tak gemuk, ish ish
rasa tenang juga di sini
sambil berbual-bual dengan Raihana, menikmati ais-krim hilangkan rasa panas di hati
cair terus perasaan tegang, marah, sakit hati

class makan ais-krim sambil menghadap rumah PM kita
eh, rumah PM ke rumah siapa entah tu

haaa, kan dah cakap besar-besar ikan ni..lengan i pon kalah tau
sebab tu cakap lengan The Rock

cantik kan bunga ni?walaupon guna kamera digital biasa sahaja, dapat juga focus bunga di belakang sahaja




next time mahu ke Taman Rimba Alam, Wetland dan Taman Botani
apa guna duduk dekat Putrajaya tapi belum lagi pergi taman-taman tu semua












4 orang pengkritik:

juene dame said...

bersongkong???
ahahaha!! ko buat aku gelak je kecik oii..

Nur Suhaila said...

hahaha..salah eja la cdomp..
aku malas nak edit..haha

rye membebel... said...

same2.. mcm cantek jer gmbr aku tu.. nak yg ori nye.. hehe..

Nur Suhaila said...

heeeee..
nanti aku emel kat ko gambar2 ko

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com