Pages

Monday, November 1, 2010

Semoga dapat anak cepat-cepat



30/10/2010

I went to Ainur's wedding at Bangi on last saturday
i was exhausted but yet i'm having so much fun with my dearest friends :)
tak sangka Ainur dah kahwin
dulu Ainur ni masa kenal-kenal dia, memang tak percaya umur dia 23 masa tu
betul-betul ingatkan umur dia sebaya sebab style dan perangai memang macam kami yang berumur 21 tahun masa tu
teringat dulu aku selalu lepak bilik Ainur apabila aku selalu dalam masalah
dia memang diam tak masuk campur tapi dalam diam dia tunjukkan aku video-video atau gambar-gambar yang agak touching :)
thanks Ainur for everything
dia pon selalu tolong aku bila aku susah :)
aku doakan Ainur bahagia sehingga ke akhir hayat
kalau nak cerita kisah cinta Ainur ni, memang boleh buat novel
memang perit jerih sangat, tapi end up dengan perkahwinan :)


lepas ni si baju biru pula bakal bergelar pengantin ;)

yang ni konon-konon Ainur baling bunga, cettt, baju biru dapat pula
memang sah kahwin tahun depan ;p

kakak yang selalu ada dengan adik :)

room-mate lama semasa belajar di UTHM
gembira tak terkata dapat jumpa dia selepas setahun :)






31/10/2010

Venue : Penang Village, Alamanda

Bandung Ice or should i call Susu Ice??


Tomyam Fried Rice, sesuai dimakan kalau rasa nak dapat penyakit cepat
banyak sangat minyak

Peang Special Fried Rice
tak pasti sedap ke tak








ok ok..tarik nafas panjang sebelum tengok gambar ni
.
.
.
.
.
.
tarik makin dalam
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

sesuai tak join Gadis Melayu 4 tahun depan?
ok uolss, sila muntah hijau ok
;p




3 orang pengkritik:

Musezafar GB said...

mesti gambar foods xtinggal.. lecur!

Nur Suhaila said...

hehehehe..haruslah!
nanti lepak dekat bus-stand pagoh, aku nak snap gambo nasi goreng ayam..perghhh..sedap
ngidam :(

nisa' audadi said...

eh... budak baju biru tu lmbt ag r adik...~ budak baju pink tu rasa mcm dah nk dekat je... haa..doa2la..~

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com