Pages

Monday, September 27, 2010

Starry starry night



Stone age love and strange sounds too
Come on baby let me get to you
Bad nights cause'n teenage blues
Get down ladies you've got nothing to lose

Siapa dah tengok The Runaways movie, put you hands up!! (sambil beria-ia angkat tangan)
ok ok, tak nak berlagak lagi
aku nak suggest korang download cerita ni, serius best
bagi aku best, sebab aku memang suka genre movie macam ni kan
lebih-lebih lagi ada Kristen Steward and Dakota Fanning
for sure aku akan sedaya upaya cari cerita ni kan
cerita The Runaways ni tak silap aku based on true story back to era 70-an
band ni diasaskan oleh Joan Jett lakonan Kristen Steward (guitarist)
Kristen Steward dalam cerita ni memang hebat
aku rasa ala ala Mike Jagger pon ada..heee
Dakota Fanning memegang watak sebagai Cherie Currie, seorang remaja berasal dari keluarga yang cerai-berai dan mengambil keputusan untuk tak ikut mak dia berpindah ke Indonesia
so cerita ni, memang tak keluar di Malaysia
sebab?
banyak sangat berkenaan seks, drugs and money
seks tak terlampau, mungkin sebab si Kristen dan Dakota ada kissing, jadi memang tak keluar ar kan dekat Malaysia ni
tak nak cerita lebih, kalau rajin sila downliad tapi kalau malas nak tunggu, beli je CD ok?



smart kan?




inilah muka-muka asal band The Runaways ni :)





0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com