Pages

Wednesday, August 25, 2010


Teringat waktu muda remaja semasa umur 12 tahun rasanya (ok, sekarang sudah berumur 24 tahun..dah tua!)

selalu sanggup tidur lambat untuk tonton cerita Beautiful Life lakonan Takuya Kimura (he's HOT!)

mengenai perempuan OKU dan mereka jatuh cinta

sedih sangat wei masa perempuan OKU tu mati sampai aku menangis..

tengok!kecil-kecil lagi dah cepat touching apatah lagi dah menginjak dewasa ini

lagi asyik nak touching sahaja



seterusnya, GTO, great teacher onizuka!!

siapa yang tak tengok cerita ini memang rugi walaupun unsur-unsur lucah tetap ada

ok, onizuka memang pervert

nampak perempuan macam kucing nampak ikan..meowwwww

setiap sabtu dengan ahad kan tak silap aku-lah


kemudian, datanglah cerita The Successful Story of A Bright Girl (entah betul ke tak tajuk dia ni)

ish, comel betul pelakon dia

aku rasa itu cerita korea pertama aku tonton dan terus jatuh cinta


dan cerita yang buat laptop aku terbakar adalah Full House

comelnya Han Ji Yun!!grrrrrrr

dah tengok sekali tak puas

tengok untuk kali kedua

tak puas dan terus ketiga

ambil ko!terus terbakar laptop aku!

sebabnya tak tutup laptop selama 3 hari (my bad :I)


dan sekarang, jeng jeng jeng

aku tengah gilakan cerita Invincible Youth di channel 303

rancangan ini pasal artis-artis famous yang dikehendaki duduk di kampung dan belajar cara hidup orang-orang kampung

aku tengok, best je artis-artis ni tanam kentang, tomato, terung dan macam-macam lagi

tapi aku paling suka dengan Narsha

Narsha ni anggota Brown Eyes (tak silap aku-lah) yang famous di Korea

dia ni kelakar sangat, mungkin dia paling berumur (30 tahun) di antara mereka semua

yang join rancangan ni, bukan artis cikai-cikai saja, dari Kara, 4 Minutes, SNSD (kalau tak kenal, sila google)

jadi, sila-lah tonton ya!


hot kan mereka?



ok.bye!

4 orang pengkritik:

oya zihanee said...

+ cite yg kat channel 303 tue, kol bpe??? tiap hari pe??? nak tgk jugak~~ atleast ade la jugak aktiviti..

Nur Suhaila said...

heeeee..
cerita dia best kak oya..
setiap hari selasa, pukul 6.15pm..
tengok tau

Anonymous said...

SNSD suara sedaaaaappppppppp..nyanyi lagu omputeh..hehe..

-jat jat-

Nur Suhaila said...

tau takpa..
suara memang sedappppp
aku suka yang pandai dance tu ;)

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com