Pages

Monday, April 26, 2010

Ok-lah saya layan



Tiba-tiba dapat award pula
:)

1) Thank & link the person that gave you the award:

Dapat award ini dari Cik Ainur Roshita :)
atau pun bakal puan..lalala
dia dah tak single jadi jangan nak mengurat dia ke apa
tahun depan nak kahwin dah selepas melalui beberapa episod genting
ada 4 siri aku rasa (4 tahun)
hahaha
tapi Alhamdulillah jodoh mereka kuat (yang aku nak cerita pasal love-hate relationship mereka ni dah kenapa?)

kami kenal di UTHM aka KUITTHO
sebab kenal
dia masuk kelas dengan sneaker converse dia sambil galas beg penuh key-chain dengan muka brutal yang amat
nak panggil kakak tapi tak bagi
last-last panggil awek sebab muka brutal tapi email awekcun..
hahahaha
walaupun begitu dia seorang kawan yang sangatttt baik
diam-diam kalau aku ada masalah akan bertindak secara profesional tak terlalu memaksa nak buat aku ceritakan masalah dekat dia
thanks kawan!


2) Pass this award onto 15 blog you’ve recently discovered and think are fantastic:

1. Cik Eyani
2. Cik Haryani (tengok ramai Yani)
3. Kakak Cantek
4. Cik Rai
5. Cik Nabila
6. Abang Gembo (lalala)
7. En.Apar


wei..banyak sangat aku tak larat nak fikir
7 jela!



3) Contact each blogs and let them know they’ve won the award:

Hmmmm
siapa-siapa kena tag dah..jawablah
kalau tak ainur langgar dengan waja dia
;p

4) State 7 things about yourself:

1. Tak suka orang panggil Sue sebab melambangkan yang sangat lemah lembut tapi aku sebaliknya
2. Kawan-kawan selalu mengadu aku cakap laju sangat dan kadang-kadang tak faham aku cakap apa..sadisnya!
3. Tak suka iron baju..benci!
4. Sangat-amat-terlampau sukakan binatang dan tumbuh-tumbuhan :)
5. Sangat suka membebel..talkative 24/7
6. Macam ramai cakap senang untuk jaga hubungan dengan aku tapi sangat-amat susah nak menjaga aku
7. Sampai sekarang tak boleh lagi lupakan arwah kawan baik dan akan menangis bila tiba hari lahir dia iaitu 27 April (esok) dan tarikh dia dah tiada (13 Mei) :(

ok..titik


0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com