Pages

Thursday, April 29, 2010

:(


Hari yang tak gembira
minggu yang macam tahi

bebanan kerja yang melampau
boleh tak kaya cepat sikit?
nak buka kopitiam untuk side income
tak jadi nak berhenti jadi engineer dan jadi tokei kedai kopi

hari ini baru tahu kereta kena servis bila dah sampai 1000 miles

jahatlah kawan-kawan yang mainkan aku cakap 2000

dah lah ALI tu dah calar aku kerjakan

nanti makin sakit dia aku lambat servis :(

mood nak kerja automatic dah hilanglah

dengan bos yang bagi kerja melambak tapi kejap lagi dah telefon nak tengok kerja

kejaplah bosss

bagi la masa sikit

peninglah kepala macam ni..
dengan badan dah naik 3 kilo kawan-kawan dah tegur depan belakang naik (pandai-pandailah fikir)
ahhhhhhhhhhhhhhhhh..

aku mengalami kemurungan

dengan stok makanan untuk masa-masa genting (duit kering) kena kebas

menyiraplah aku
woi
kalau nak mintaklah..
gua bagi laaa

jangan ambil diam tak cakap

gua tahu pon lepas gua nak buat milo panas semalam..

dari 10 paket tinggal 1 paket
tutt tuttt shit lah!

kesimpulannya
bulan April sungguh tak gembira!



jadi bila stress kenalah makan

makan makanan mahal
;)


contohnya:
1. Chocolate indulgence - sumpah petang ni lepas office hour aku pergi alamanda tapau indulgence..meleleh air liur


2. Steak - Sedap gila ni..lama gila tak makan :(..nak makan!!!



3. Tempe - Makanan paling sedap dalam dunia..kalau siapa tak pernah makan..wajib makan..tempe potong kecil-kecil..goreng garing-garing..pehhh..sedap


meleleh dah air liur aku ni
ok..sambung balik kerja
tak boleh fokus dah ni
fikir nak makan je



0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com