Pages

Tuesday, April 20, 2010

Hujan bunga di Ipoh la chor



Ehem ehem
sejak dua tiga menjak ini
perasaan berbunga-bunga riang gembira warna warni pelangi 7 warna
terima kasih sayang for making me the happiest women in this world :) :)

aku jadi makin rapat dan dekat dengan dia
alhamdulillah, walau sekejap sahaja berjumpa future mother and father-in-law (mudah-mudahan)
aku rasa boleh 'ngam' dengan mereka :)
sebab memang macam ayah dan mama
peramah dan kelakar :)
dan aku sangat selesa dengan mereka

tapi ada cerita kelakar sebelum tiba hari tersebut
aku runsing fikir nak pakai baju apa
fikir kalau makan tengahari, kalau mak si dia masak ikan yang aku tak makan ke, macam mana?
fikir nak berbual apa
fikir kalau mak dia tak berkenan macam mana?
tak boleh tidur malam
haha!
kelakarnya rasa

keseluruhan, aku gembira berada di Ipoh dan tak puas cuma 1 hari sahaja berada di sana
and sayang
i love you so much
you're the best i ever had!



i love you

4 orang pengkritik:

Musezafar GB said...

pas turn tipah, turn ko plak kawen. huhu.

Nur Suhaila said...

tidakk!!!!!!!
shahril dulu la apar..
next year dah nak kahwin
after you :)

aienurz shuhaimi said...

u..
ad award dlm blog i utk u..
ah~..
gedit tul tindakan ak ni..
HAHA

Nur Suhaila said...

hohoho
u memang ye
gedik je nk bg award..
heeee

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com