Pages

Tuesday, March 9, 2010

Rumah oh rumah

Rumah rumah
aku baru saja pindah rumah di Presint 9
semalam baru sempat kemas bilik
tapi masih banyak lagi yang perlu aku beli
sudah 2 malam aku tidur kepanasan gara-gara tiada kipas dalam bilik
nak tidur di ruang tamu
malu pula sebab penghuni rumah lain khusyuk menonton..
oh ya..
penghuni rumah lain memang sudah lama duduk di situ
3 tahun ye..
jadi agak malu sebab mereka-mereka semua kakak-kakak dan aku saja adik
tapi banyak mulut juga aku bertanya itu ini
haha!




memang lepas ni akan tambah adik beradik adik kakak handbag..sabar ye


ini habis aku tampal di dinding..belum habis lagi..later update picture


gambar-gambar tersayang..jadikan kekuatan hati di perantauan
(padahal 2 jam je pun nak balik)




kaki-kaki dah merah
nyamuk jahat sedap menghisap darah
oh..tak sabar nak beli kipas
i love you kipas!

4 orang pengkritik:

Nadia said...

salam sue..nadia ni,1 cls ms kt uthm dulu..sue sewa bape eh umah kt presint 9 tu?

Nur Suhaila said...

wsalam naddy
yg sue sewa ni RM150
sue duk sorang je

NaDiA said...

hehe..ingt agi kt naddy ni..
umah 2 selesa x?btl ke umah 2 ad momok?huhu
nadia mcm tgh survey2 gak bilik utk disewa kt putrajaya..huhu

Nur Suhaila said...

heee
msetilah ingat lagi..
umah tu selesa..
depends gak sebab umah yang sue duduk skrng ni fully furnish..
kejap je ada momok tu..
skrng dah takde
heee..
yeke..
ape2 contact la nmbor sue

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com