Pages

Monday, March 22, 2010

Kalau kehidupan semudah itu



Sudahlah sudah ku harus tabah
kalau kawan ni boleh delete, remove semudah di Facebook
mudah hidup semua orang
musuh boleh kau buang suka hati
kawan tikam kawan boleh kau lupakan sekelip mata
tapi dunia realiti bukan semudah itu
hari ini aku isytiharkan untuk buang terus kawan yang selalu ambil kesempatan ke atas diri aku
maaf,
aku tak perlukan lagi kawan-kawan-kawan-kawan seperti kamu semua
tengok, ramai sangat!
sebelum ini rasa sayangkan mereka atas nama 'Friendship'
tapi aku ludah dasar itu atas sebab aku rasa kasihan dengan diri sendiri sering dijadikan pilihan akhir
bye kawan, bye musuh
jangan cari aku bila susah lagi
aku muak!


0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com