Pages

Friday, March 12, 2010

120310

I

Kau percaya hantu tu sebenarnya makhluk yang pemalu tak?

aku percaya sebab makhluk halus dekat rumah aku sekarang ni..

suka sangat-lah alih-alihkan perabot masa kami semua sudah tidur

bila masa menonton televisyen atau bual-bual

tak mahu pula alihkan perabot

bila dah nyenyak tidur
baru nak bising-bising alihkan perabot
buat aku geram rase nak tarik je telinga sambil meremang bulu roma

nasib baik penuh ayat Kursi kakak rumah tampal dekat bilik

sebelum tidur pun ayat Kursi dan 3-Kul adalah wajib baca

aku yakin aku tidur di bawah jagaan Malaikat dengan surah-surah tersebut

insyaAllah tidak apa-apa nanti :)

minggu depan tidur jangan lupa letak Yasin bawah bantal ye Suhaila

suara konon cool sebab nak cover perasaan takut..

tapi Allah sentiasa ada

jangan takut dan berani sangat
walau selalu terkejut-kejut bangun tidur pukul 2-3 pagi..
terdengar 'mereka' mengemas rumah

dengan debaran
aku sambung tidur sambil terkumat-kamit membaca ayat Kursi

II

Tahu tak yang Johnny Depp walau umur hampir 50 tahun tapi masih mampu buat hati aku bergetar?

damn!

teringat betapa sedih-nya aku bila gosip kata Johnny mati accident
tapi sebenarnya tak mati
phewwwww!
sila ke pawagam berdekatan dan beli tiket menonton Alice In Wonderland ye
sebab selain ulat beluncas biru yang gemuk dan comel

serta si kembar gemuk gedempol
Johnny Depp pasti buat anda jatuh cinta sekali lagi

atau mungkin pandangan teralih sedikit dengan kepala besar rambut merah..

jadi, sekali lagi aku sarankan cepatlah ke pawagam menonton Alice in Wonderland puas!

tahu tak sekarang ni make-up abang Johnny ni dah glamor?
jangan terkejut kalau terjumpa orang ala-ala Mad Hatter ye


0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com