Pages

Friday, February 13, 2009

suara tiada akibat nyanyi bak perempuan gila

malam ni memang seronok :)
yeyy..
aku dan house-mate kecuali mazel (mazel celebrate hari lahir kawan)
kami berpoya-poya..
mula-mula kami penuhkan perut kami dekat restoran Pinang Sebatang..
tiba-tiba oreo cakap..
"g karok jom!"
dengan penuh semangat aku jawab
"yey..jom jom!" (sudah lama tidak karaoke ya)
sampai di sana..
memang ramai tapi kami sanggup tunggu..
heeee..
dapat sahaja bilik..
dengan semangatnya kami pilih lagu..
lagu aku??
cintaku 100% dan mengapa..
ececece..
siap bergelek lagi..
hasilnya = suara aku hampir tiada sewaktu keluar bilik..
tapi..
aku puas sangat..
sebab perasaan tertekan dengan PSM dan sebagainya (rujuk entri di bawah dan di bawah)
seminggu pendam..
dapat diluahkan..
yeyy..
terima kasih kepada cik rai, cik coca dan cik oreo :)
next time kita bawa cik mazel..
suruh dia gelek!
;p

0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com