Pages

Thursday, February 19, 2009

kebarangkalian aku bagi penampar sama dia memang tinggi



dear dumb diary..
mungkin terlalu lama bersabar dengan kerenah dia,
akhirnya meletup juga rasa marah aku
tapi masih berjaya lagi disorokkan
sebab aku masih lagi hormati dia sebagai seorang kawan..
tapi..
tolonglah..
aku sudah mula jemu, muak, jelek, menyampah-lah dengan sikap dia
aku terfikir
selama dia berkawan, dia pernah perasan tak kawan-kawan selalu berkecil hati dengan sikap dia tu?
kawan-kawan tu juga yang cari aku luahkan betapa kecilnya hati mereka..
i guess,
she's that type of girl yang tidak akan turunkan ego dia atau air muka dia untuk seorang kawan..
untuk kekasih?
malas mahu komen kehidupan peribadi dia
sebagai mana aku sabar dengan perangai buruk kau yang rampas segala kawan-kawan rapat aku..
aku harap macam tu-lah kau boleh faham perasaan seorang kawan..

****************************************************************************************

ok..
forget about her..
sekarang ini rancangan perlu diubah..
aku rasa kalau si dia ada test on his special day..
it's ok..
esok masih ada lagi kan?
heee..
syhhhh..


* debar-debar *


p/s : thanks to my besties, tipah, didie and kama untuk idea-idea yang bernas..untuk tipah, kau memang superb romentik! ;p

0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com