Pages

Monday, February 23, 2009

eeee..bahagianya hati saya..nampak tak lukisan hati penuh saya?






aku tidak tahu bahagian mana yang harus dicoretkan..
terlalu banyak yang hendak diceritakan..
tapi..
aku mulakan dengan perkara tiada terlalu manis (masam-lah bahasa orang muo) eyh ada ke?
pagi tadi dalam pukul 11..
aku, jat jat dan jali..
kami saja buang masa di tasik semata-mata untuk mendapatkan frekuensi tanah di kawasan tersebut..
wow..bunyi macam hebat kan?..heeee
sebenarnya untuk projek akhir sarjana ni, aku diberi tajuk "Microzonation of Natural and Amplification Factors in New Campus of UTHM"
ok, kebiasaannya respon kawan-kawan bila pertama kali dengar,"WTF tajuk kau!"
aku dikehendaki untuk plot kontour di kawasan baru UTHM dengan mengambil kira faktor resonan asal kawasan tersebut..(muka bangga bercerita ok? ;p)
jadi kalau anda nampak 3 orang makhluk berjalan di kawasan UTHM sambil bawa peralatan yang hebat sampai ada orang ingat kami nak pasang bom dekat UTHM, buat-buat tak kenal ye!
hehehe..
memang penat buat measurement ni..
kena kental..
thanx to jat jat and jali..
kalau mereka tiada, maka saya menangis keseorangan di tepi tasik (dan kawasan saya bukan di tasik saja ya, seluruh kampus baru!)..
mati mati..
memang kena cepat..
masa pun makin suntuk..
aja aja fighting!!

walau aku penat dengan projek tersebut..
namum masa aku tetap ada untuk menyiapkan kad hari lahir seseorang yang amat aku sayang! (ececece)
pagi ahad aku habiskan masa dengan buatkan kad untuk dia..
aku lebih suka buat sendiri kad dari beli di kedai..
selain dapat berjimat (hey, kertas mahal juga tau!)
nilai sentimental lebih tinggi..
lebih seni dan halus..
ikhlas dari hati saya,sayang :)





# proses dimulakan dengan menggunting kertas-kertas berwarna yang mana memang aku suka kumpul dari sekolah lagi
# nampak tak ukiran bunga tu? walau luka-luka jari aku, tapi untuk dia, aku tak kesah


jeng jeng jeng
kad yang telah siap :)




# ini bahagian dalam kad (p/s:sila jangan cuba zoom gambar ni untuk baca wishes saya)
# kenapa fisherman>..sebab itu hobi baru dia :) (sorry love,fisherman tu buruk sikit)





# ini kad yang aku buat dengan rasa sayang, cinta, kasih, bahagia :)


selain buat kad untuk dia
aku juga buatkan cookies untuk dia..
biskut biasa sahaja..
asalnya mahu buat cupcake, tapi peralatan membuat cupcake mana nak cari????
kalau rumah muo mungkin ada..
ni rumah sewa..
jadi aku fikirkan satu idea..
biskut yang ringkas tapi penuh kasih sayang..
biskut hati suhaila (lalala..sila jangan geli geliman)





# heee..inilah biskutnya..ringkas saja..nampak 3 huruf tak? lalala


selamat hari lahir Muhammad Zulhimmi
awak sentiasa dalam hati saya
awak, ye awak-lah perkara terbaik pernah berlaku dalam hidup saya
awak buat hidup saya sentiasa wonderful? (saya speechless untuk gambarkan perasaan saya setiap kali ada awak)



p/s : i love you!

0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com