Pages

Sunday, February 1, 2009

Kawan-kawan dadah aku paling aku rindu

aku punya ramai kenalan..
ada yang positif..
ada yang negatif..
tapi kebanyakannya negatif..
selalu buat aku sedih..
tapi aku ada kawan yang betul-betul setia..
betul-betul faham aku..
betul-betul sayang aku..
kawan-kawan dadah aku walau tak selalu ada..
tapi selalu ingat aku..
ambil berat setiap perasaan aku..
aku rindu mereka..
masa berlalu..
persahabatan kami tetap utuh walau ada masanya goyah..
walau kami bukan selalu mesej..
tapi kami tahu kami saling mengingati satu sama lain..
aku rindu sama kalian..
kalaulah masa itu boleh aku bawa ke mari semula..
aku akan lebih menghargai masa kami bersama..
sebab aku tahu untuk masa sebegini..
kami jarang berjumpa..
banyak komitmen..
banyak tanggungjawab..



*sigh*



kadang-kadang rindu ini buat aku menangis..
rindu ini buat aku cepat terluka..
rindu ini buat aku berfikiran negatif terhadap kalian semua..
tapi hati aku..
sesibuk mana aku..
aku sentiasa ingat kalian..
untuk tipah dan apar..
kalian memang selalu ada..
untuk syard, kama, didie dan arzami..
kalian jauh di mata tapi selalu dekat di hati..
aku rindu kalian bagai nak gila :(







0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com