Pages

Friday, July 9, 2010

Tetiap hari mesti makan ayam, kalau tak aku mati!



Rasanya kurang sedikit mood untuk menulis sebab kurang idea
tapi nak cerita pasal semalam
ye, semalam hari terakhri aku puasa ganti
yeyy!sudah raya!
nak dijadikan cerita, aku dan suami, raihana (haha!) berbuka puasa bersama di Penang Village
asalnya raihana mahu masak ayam goreng kunyit tapi sebab aku ajak dia berbuka di tempat yang mahal kononlah, jadi dia bersetuju melayan kerenah aku ;)
jadi pukul 6.30 kami ke alamanda
berpakaian cantik ibarat wanita berkerjaya hebat
kami memilih duduk di luar restoran konon-konon nak hirup udara segar

menu raihana untuk berbuka puasa : nasi putih, baba fried chicken, 'jungle book' (menarik air dia)
al-kisahnya raihana tersilap baca baba fried chicken as baba chicken fried rice, kesian dia sebab makan nasi tanpa kuah, rasa bersalah pula
menu untuk aku : nasi goreng tomyam, watermelon juice





ulasan tentang makanan?
ok la
tak berbaloi bayar mahal untuk makan di sini
nasi goreng tomyam banyak minyak
air sikit je
patut tinggikan lagi gelas tu
heeee
ok, taknak makan dekat sini lagi..



4 orang pengkritik:

atie said...

yg bes kt cni is char kew teow je :)

Nur Suhaila said...

yeke?
next time pergi nak try
:)

rye membebel... said...

yup.. 'baba chicken fried rice!' itu yg aku bace.. mate kerow!

Nur Suhaila said...

hahahah
aku dah sebut tomyam 2 kali
2kali!
tapi buat tak faham je

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com