Pages

Saturday, April 25, 2009

Sun is hot like a giant spotlight




Ajaib aku seorang Suhaila belum lagi tidur bila mana jam telah menunjukkan pukul 3.16 pagi..
disebabkan kerajinan yang melampau..
maka aku berjaya menyiapkan tesis projek akhir aku!!
yahoooo!!
akhirnya..
.
.
.
.
.
tapi
tapi
tapi..
haishhhh kenapa ada tapi?
aku harap encik F dapat beri kerjasama dengan tidak mengatakan tesis aku adalah "entah apa-apa" saja..
aku marah sebenarnya dia cakap macam tu sedangkan aku tahu aku bersungguh buat..
susah bagi aku sebab tajuk yang diberikan tiada rujukan dalam Malaysia..
dan aku bersungguh mencari tesis-tesis dari bahasa asing yang kemudian cuba memahamkan bahasa kejuruteraan yang mana aku sanggup beli kamus jurutera semata-mata untuk memuaskan hati beliau..
haishhh
tolong-lah kali ni sahaja encik F..
jangan cakap kerja saya "entah apa-apa"
cuba bayangkan sanggup tidur lewat bersengkang mata buat yang terbaik tapi kemudian dikatakan entah apa-apa???
cuba belajar untuk consider la sikit..
.
.
.
.
owh mungkin umur encik F baru berumur 27 tahun dan masih banyak lagi pengalaman bila mana anakmu belum lagi dikatakan kerjanya ibarat entah apa-apa setelah segala usaha diletakkan semata-mata untuk memuaskan hati encik F..



*sigh*
ya..
mengeluh panjang aku kali ni..
mengeluh mengenang nasib aku yang entah apa-apa ni



mungkin masa-masa begini semua orang sibuk diulit mimpi-mimpi yang tidak keruan..
mimpi-mimpi indah mungkin..
tapi aku di sini..
sedaya upaya berjuang ke titisan akhir supaya hasil usahaku tidak lagi dituduh "entah apa-apa"







*sighhhhhhhhhhhhh*

2 orang pengkritik:

Unknown said...

terjang je encik F tu

Nur Suhaila said...

xle wat cm2..nnti xlulus kang..haaaa

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com