Pages

Wednesday, April 15, 2009

i ain't nothing


Life is short to be someone else



i feel suck today!!
hurmm..
i've problem with SDR Mapping software..
like so bongok aku tahu guna SDR Mapping tapi sebab tak cukup data aku jadi terpinga-pinga..
ohhh..dan satu-satunya lecturer yang tahu guna software tu kebetulan takde dekat King Canal Town ni..
till the end of this month baru dia ada..
erghhh..like 2 days duduk dalam lab try to figure out how to replace frekuensi dalam SDR Mapping..
frekuensi dalam SDR Mapping??
ennn..macam mana tu?
tak pernah diajar..before this cuma guna ketinggian pole..jarak mendatar..aras laras..
ok..maybe gantikan aras laras dengan frekuensi??..ok..esok cuba lagi..hari ni??
lab penuh..what the fuck!!nak exam tak payah la rajin masuk lab tu..duduk study saja..
dan kenapa mesti jilid sampai banyak thesis ni??
kena ke bagi dekat En.H yang kerek yang tak pernah ambil tahu pasal PSM aku??
erghh..i hate him!!kenapa ya dia tu sangat annoying like mesti ke kau nak bebel pasal aku tak buat kerja ke apa..what the fuck la kau ni..
aku buat kerja la!!!kalau setakat analisis guna 1 software yang memang senang je..aku pon boleh buat..yang ni sampai 2 software..so,shut up la Mr.Nerdy,,
eeeeee..pfffftttttttttt..tak suka dia!!!

1 orang pengkritik:

Haryani said...

euwww~ chill oke =)
that's wut we call LIFE!
chaiok2!

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com