Pages

Thursday, April 16, 2009

Mari mari puan tuan dengar ini cerita..cehhh

Saat-saat akhir kami semua di sini..
semua aktiviti bersama, memang payah aku nak tolak..
so, yesterday kami semua 1 batch buat pertandingan bowling batch..
yeyyy..
seronok seronok seronok tak terkata :))
tapi berlaku peristiwa sebelum itu yang buatkan aku hampir-hampir tak dapat nak join kawan-kawan semua..
dalam pukul 11 pagi, Mr.F aka my second supervisor call minta aku jumpa dia..
tung tang tung tang..
kena pergi rumah dia..
ok..dah biasa..
bincang punya bincang potong punya potong tesis..
rupa-rupanya dah nak hampir 2 jam..(12.00pm - 1.30pm)
main bowling pukul 2..
adoi..bergegas-gegas-lah aku balik ke rumah..
siap-siap..terus pergi BP Mall..
walaupun skill aku teruk..
tapi aku tetap main jugak..
ada-lah masuk longkang..heh!
tapi game akhir memang seronok..
strike!! STRIKE!!! (first time dalam hidup)
lalala..
after boling kami buat aktiviti sendiri..
maka saya dengan si dia dengan housemate dia dengan buah hati mereka makan-makan besar di Ruby (BP Walk)

p/s : kalau datang BP..rugi kalau tak makan nasi goreng tomyam..special punya..bukan nasi goreng + tomyam..tapi nasi goreng tomyam..nyumm nyummmmm













this innocence is brilliance
i hope that it will stay
this moment is perfect
please don't go away..



yes..the vain one


2 orang pengkritik:

Unknown said...

saye strike 5 kali ...sekian,terime kasih.

Nur Suhaila said...

eeeee..
b'lagak eyhhhh..
baru 5..bukan 10..
wekkk

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com