Pages

Sunday, March 15, 2009

sebab aku tahu dia boleh buat

aku hampir terlupa untuk mengucapkan berjuta-juta tahniah kepada satu-satunya adik perempuan-ku, Nur Nabila kerana mendapat keputusan STPM yang amat cemerlang..
nabila dapat 5P untuk keseluruhan subjek..
alhamdulillah..
dia antara 3 pelajar dalam Malaysia yang mengambil 5 subjek dan mendapat straight A's dalam kesemua subjek..
aku rela ponteng kelas hari selasa tu semata-mata untuk ikut satu family tengok Nabila dapat sijil cemerlang di JB..
aku sebagai kakak sulung berbangga sangat dengan pencapaian adik aku..
memang pecah rekod keluarga kami sebab wartawan mula telefon nabila..
nak buat interview..
muka dia memang masuk dalam paper..
memang mencapap sangat..
heee..
neway..congrats to her..
love you sis!



0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com