Pages

Wednesday, March 25, 2009

hamtaro memang best..tapi bubu dan bebot lagi terbaik!



aku punya 2 ekor hamster yang aku rasa makin hari makin gedik..
makin tak senonoh..
mungkin dikelilingi oleh house-mate aku yang gila semua kot..
;p

tapi si gedik kecil ni memang pengubat duka lara masa-masa aku tengah stress ke..
(stress tak dapat jawab test semalam)
sedih ke..
marah ke..
kalau tidur..
macam-macam gaya ade..
paling rasa nak picit-picit je..
time beri makan..
makan nak bersuap..
nak aku kopekkan kulit kuaci tu..
kalau tak kopek tak makan..
kalau tengah bagi makan..
yang jantan suka berebut (jantan tu bebot)
ambil kuaci dari yang betina (bubu)
patut-lah gemuk






















aku tak tahu-lah hamster aku ni..
dah la arnab yang sekor tu dah kekeliruan identiti..
dia ingat die kucing lak..
hamster ni..
memang spoilt brat laa..
eyhhh

0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com