Pages

Sunday, March 8, 2009

jiwa aku layu

aku rasa perasaan aku, hati aku hanya Allah sahaja yang Maha mengetahui..
walau kita punya ramai kawan,
kita ada si dia..
tapi akhirnya bila kita kecundang..
yang ada
yang tinggal hanya kita keseorangan..
menangislah aku bagai perempuan gila..
meraunglah aku seorang diri..
tidak ada siapa yang akan kasihan..
sekarang ini aku rasa aku sahaja yang pikul beban..
tiada pendengar yang sudi hulurkan telinga..
aku jadi bingung..
kalau engkau semua dilanda musibah..
aku ringan sahaja mendengar, memujuk
sekarang ini, hanya aku memendam..
hanya aku memujuk
alasan dia, semua orang ada masalah
untuk apa kau ada di sisi aku cume hanya buat aku sayu..
aku tak mahu lagi menagih apa-apa dengan ego kau lagi..
jangan kau kecil hati sebab tanya diri kau..
apa yang kau buat untuk aku bila semangat aku hanyut?
apa yang kau buat untuk aku bila aku bingung?
tepuk dada tanya diri engkau..

0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com