Pages

Sunday, March 15, 2009

anak cucu mintak tolong boleh??

next time,
kalau rasa nak guna apa-apa..
nak makan apa-apa..
boleh tak keluar perkataan..
nak minta sikit boleh tak??
bukan bila aku cari-cari barang aku..
tiba-tiba hilang..
tiba-tiba eyhh..dah bertukar milik ke orang lain..
saya adalah manusia yang akan bagi apa sahaja kepada kawan-kawan..
tapi..
tolong-lah ye..
minta dulu..


ok..
aku mahu membuang aura negatif dalam diri..
syoohhh syohh..
pergi kau jauh..
tadi aku dan si teman hati pergi menonton eden lake..
dan cerita itu telah berjaya buat aku hampir termuntah dalam panggung tadi ye..
aku hampir pitam pun ada..
tak boleh tahan-lah cerita tikam-tikam ni..
loya gila aku tadi..
nasib baik dapat tahan..
cerita ni memang best..
first time cerita yang heroin tak selamat..
damn!
NGERI..
sila-lah nonton eden lake..
sekian






ouchhh, tadi berlaku sesuatu yang amat menyedihkan..
next time, it won't happened again..
i promise (yang ke 9900000000 juta kali)
tapi kali ini..
bersungguh!!

0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com