Pages

Monday, January 12, 2009

..Last Hope Last Chance..












































aku lihat gambar ni..
hati aku sedih..
pilu yang amat..
apa salah mereka??
apa dosa mereka??

walaupun aku gemar makan mCd..
aku gemar minum coke..
tapi aku campak makanan yahudi jauh-jauh..
sebagai seorang islam..
walau aku tak boleh membantu dengan cara berjuang di bumi Palestin..
tapi aku anggap aku berjihad dengan cara sebegitu..
ye..
kau perlekehkanlah apa yang aku buat..
kau kata jangan kata mampu nak tolak maybelline..
jangan kata nak tolak perfume ralph lauren..
aku tanya kau balik..
aku mampu..kau mampu??
kenapa kau kata kau tak mampu nak tolak??
walhal dari kau laburkan duit kau beli barangan yahudi syaitan tu..
baik kau dermakan..
aku benci dengan mentaliti sesetengah masyarakat ni..
bila tengok berita..hati marah..mulut bising..
tapi kau masih cari makanan yahudi juga..
kau makan mcd juga..
aku jijik dengan manusia macam ni..
dari kau bising..
baik kau diam..
kau tak layak nak suarakan kemarahan..
sebab kau tak mampu menahan hasutan yahudi laknatullah..
kalau seluruh umat berganding bahu..
insyaAllah segala usaha boikot ni..
akan mendatangkan hasil..



*Ya Allah..Engkau peliharalah kesejahteraan penduduk di bumi Palestin..jauhkanlah mereka dari kesakitan..kurangkanlah mereka dari penderitaan..Amin

0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com