Pages

Thursday, January 1, 2009

..Pening..



my PMS is driving me crazy


perut sakit gila rasa nak mengesot ke kelas
tapi makan pedas juga sebab lapar yang amat
sardin yang aku masak dah tentu-tentu jadi sambal ikan sadin sebenarnya
aku fail kalau masuk bab "kena bajek sendiri cili, garam, gula"





ok
antara azam tahun baru aku nak jadi lebih pendiam??
penatlah jadi talkative
tapi susah..
dah memang talkative sejak dari azali
but i will try
zip mulut rapat-rapat





setelah 2 hari tidak menjamah nasi
akhirnya tadi aku makan juga
entah
balik je rumah sewa
selera makan hilang
dan
aku tidak kisah sebenarnya kalau tidak makan
tapi sebenarnya aku craving nak makan banyak macamlah
agaknya begini bila sedang PMS
tiba-tiba aku terfikir kakak sepupu aku yang sarat mengandung
sanggup balik muar semata-mata mahu makan tauhu sumbat mama aku
ish
kalau aku mengandung (ok yang mana kemungkinan besar lambat lagi 8 tahun)
mesti macam-macam aku mengidam
owh mungkin tomyam??
nasi ayam??
ubi rebus + ikan masin??
mangga muda??
dan tentulah semuanya mama yang akan masak
aku tidak akan terliur semata-mata kalau masakan selain mama aku
mama kata susah sebab aku terlalu mahu makan masakan dia
masakan emak orang lain susah aku hendak makan
air tangan emak







*rindu sambal ikan bakar mama..adoi

0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com