Pages

Tuesday, January 13, 2009

..kalau nak saya gembira belanjalah indulgence yang sangat mengghairahkan..









sedapkan indulgence..
ecececece..
muka pelahap aku kan dah nyatakan betapa menggiurkan indulgence tu..


aku suka kedai buku Radin yang terletak berhadapan dengan Bp Walk (akhirnya buka juga setelah 2 kali tutup)
sebab..
suasana dalam kedai tu..
aku rasa dari zaman 80-an..
ringkas tapi suasana sangatlah mesra..(tak tahu nak describe bagaimana lagi)
tujuan asal nak cari kamus jurutera saja..
tapi kami (me and him)
haiii..dah sama-sama minat membaca kan..
terus lekat situ..
banyak sangat koleksi buku-buku yang lama masih ada di situ..
dan yang paling menarik..
ada novel Salina..
but in English version..
aku baca karya A.Samad Said semasa aku darjah 4 lagi (antara percaya dan tidaklah)
Salina lah..
5 kali ok aku baca buku tu..
Ronggeng Rokiah pun not bad..
paling aku suka..
novel Badai Semalam..
buku sastera mama semasa mama tingkatan 4..heeee
aku tak gemar sangat buku ahadiat akashah ke..
maksud aku novel yang 100% tema cinta..
lemaulah aku..
bila dah meningkat dewasa ni..
aku makin malas membaca buku-buku yang mengasah minda aku..
banyak disogokkan dengan bacaan hiburan..
jadi..aku gembira berada di Kedai Buku Radin..
tak hairanlah kalau aku rajin ajak sayang ke situ bila bosan :)



thanx sayang belanja indulgence :)

x0x0..

0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com