Pages

Thursday, September 8, 2011

Selamat hari lahir sayang!


Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan Nur Suhaila, Allah selamatkan kamu :)
Hari ini 08.09.2011 genap umur aku 25 tahun
alhamdulillah aku bersyukur sangat masih dipanjangkan umur untuk berjalan dan bernafas di atas muka bumi Allah ini
sepanjang 25 tahun aku hidup ini, banyak episod suka dan duka berlaku dalam kehidupan harianku
ditinggalkan lelaki yang paling aku sayang, ditinggalkan kawan baik yang paling aku sayang (Allah lebih sayangkan dia), dipulau segelintir kawan-kawan disebabkan fitnah dan umpatan kawan sendiri, dibiarkan berseorangan dan macam-macam lagi
namun, dibalas dengan kegembiraan yang tidak terkata, dikurniakan keluarga dan teman rapat yang sentiasa ada untuk aku tak kira susah senang :)
semua yang berlaku dalam hidup aku, tak kira baik atau buruk, buatkan aku lebih matang dan kuat mengharungi hidup di atas bumi ini
ada juga harinya aku meragam dan merungut dengan hidup aku, tapi aku cepat-cepat tersedar yang semua ini ujian dari-Nya
semoga hidup aku sentiasa dilimpahi rahmat dari-Nya
selamat hari lahir Nur Suhaila (Cahaya Bulan)
sentiasa memperbaiki kelemahan diri sendiri dan disirami dengan sikap yang terpuji
sentiasa menghargai keluarga dan orang-orang yang sayangkan aku
p/s : malam tadi mengalir air mata apabila 2 orang yang rapat dengan aku sanggup bersengkang mata semata-mata nak ucapkan selamat hari lahir yang ke 25 tahun..terima kasih :)

4 orang pengkritik:

Unknown said...

arini 08.09 le..08.08 tu bulan lepas

Nur Suhaila said...

ehh..silap lak..tapi dah betulkan dah :)

aienurz shuhaimi said...

excited sgt mehhh sbb da btambah umo..psl tu leh silap tarikh..
hehehhehe..

BTW, happy birthday dear.. may Allah bless u always..cepat2 sket kawen..leh ak jalan2 kt muo..hehehehehe..

luv u dear

Nur Suhaila said...

heeee..thanks girlfriend :)
kawen tu lambat lagi la syg oi..belum ade rezeki lagi..
doakan aku cepat kawen..

love you more!

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com