Pages

Saturday, September 10, 2011

Feeling ala-ala Nora Elena



Assalamualaikum :)
malas mahu menulis panjang, cuma pendek sahaja yang termampu
ini rentetan dari hari lahir aku yang ke 25 tahun
al-kisahnya, 9.9.2011, sehari selepas hari lahir aku, dalam pukul 11 pagi, aku dapat pos bungkusan hadiah di pejabatku..
tengok-tengok memang besar betul hadiah yang aku dapat
muka agak bangga memandangkan ramai yang pandang-pandang jeling-jeling ke arahku sambil aku bawa hadiah menuju ke department aku ;p
lama aku ambil masa mahu buka kotak hadiah, tapi aku buka juga atas desakan rakan-rakan kerja
buka-buka tengok kotak lampu, aku terus terfikir 'mesti hadiah lampu meja ni'
tengok dalam kotak rupa-rupanya 11 kuntum bunga ros merah untuk aku :)
perasaan aku masa tu? aku memang terharu sangat sampai tak mampu untuk berkata apa-apa
bunga adalah perkara terakhir yang aku terfikir si dia akan hadiahkan dekat aku..
lebih-lebih lagi sanggup si dia naik ke cameron highland semata-mata mahu carikan bunga segar untuk aku

*muka terharu*

to someone, thanks for the flower, i really appreciate it :)



:)


2 orang pengkritik:

S.A. said...

Happy Birthday, May all your wish come true...bunga tu memang cantik :)

Nur Suhaila said...

thanks awak :)

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com