Pages

Sunday, September 25, 2011

Bila dah gemuk baru terhegeh-hegeh bersenam









Assalamualaikum semua :)
maaf sangat sebab lama diam membisu
al-maklumlah, seperti yang aku nyatakan kedudukan membelakangi bos menyukarkan aku untuk selalu update belog ni
setelah hampir tamat bulan Syawal yang mulia ni,aku rasa badan aku ibarat dipam-pam dengan jayanya
pipi aku?usah cakaplah kan,memang dah macam ikan buntal
uh!tak suke sangat,jadi tetiap hari aku memang buat senaman muka A,E,I,O,U sebab nak kuruskan muka balik (harap-harap berjaya la kan)
jadi, aku plan berbasikal dengan housemate tercinta di Taman Botani
aku memang suka sangat pergi Taman Botani ni, pagi-pagi dengar burung berkicauan..
naik basikal turun bukit laju-laju
feeling ala-ala model sikit..
tapi yang penting badan aku sihat :)
jadi kawan-kawan, jangan lupa berkunjung ke Taman Botani tau!

0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com