Pages

Wednesday, June 30, 2010

Siapa suka fesyen, angkat kening!!

Aku tak kisah kalau mungkin terlalu lambat untuk in love dengan website ini
tapi tapi
walaupun baru bergelumang dengan dunia baru ni, aku jadi semacam ketagih..
terus menerus jadi fashion designer
selama 2 jam ok (bosan bos outstation),
aku memang suka fesyen tapi bukan fashion victim ok

jadi rasa puas dapat pakaikan cantik-cantik and excited when people from others country can share my sense of style..
yummy!

ini hasil untuk beberapa jam yang lepas





aku mix and match semua and blend it and i actually love this style
aku tekankan kepada sexy-rock-chic (ok, betul ke tak entah)



yang kedua, aku lebih pentingkan yang di atas kepala
jadi aku pakaikan turban dekat model
oh, zaman free-hair dulu memang nak pakai tapi tak tahu (T.T)





ok, my favorite jumpsuit :)



ok, siapa-siapa suka fesyen
wajib ok
like sangat-wajib join ini
oh dan jangan lupa follow aku tau (:p)


http://looklet.com/user/479678



0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com