Pages

Tuesday, June 29, 2010

Jom kite terjah..zasstttt!


Aku telah di-tagged oleh tunang kepada salah seorang kawan baik, Cik Nina or (Mrs Shahril soon to be)to display my stuff in my handbag. Ok, bagi yang rapat dengan aku mesti tahu aku sangat-amat tergila-gilakan handbag, jadi amat penting untuk aku cari bag yang sesuai untuk disumbatkan semua benda dalam ni




ok, mari kita terjah!

1. Purse kulit - purse ni special sebab kalau tak special, tetiap bulan tak pulak aku keluarkan sejumlah wang yang banyak kan?special sebab bila pertengahan bulan je, memang tebal tapi bila awal bulan, nipis je dia

2. Kunci kereta dan rumah - memang wajib bawa even tak drive kereta sangat sebab fikir kalau tertinggal kunci dalam bilik, pencuri masuk dia curi kunci kereta, macam mana kan?

3. Buku bank - memang wajib sebab seperti di atas, nanti pencuri ambil..tak tahu kenapa selalu fikir macam ni lah..

4. Plaster - untuk perempuan yang lupa menggigit kasut sendiri sehingga kasut gigit kaki dulu

5. Pendrive and Broadband

6. Lipgloss - membuat bibirku mulus dan menggoda..ok tipu!

7. Perfume body shop - bau dia sedap

8. Lotion baby J&J

9. Elmo - sebab En.Zulhilmi bagi and of course sebab aku suka elmo

10. Buku 555 - bukan untuk kutip hutang ya tapi untuk jot down segala belanjawan 2010..hee

11. Sweets and Candy - tiada dalam gambar sebab dah masuk dalam perut..wajib sangat ni sebab aku suka mengunyah

12. Payung ;)

13. Earphones - tak pernah pakai tapi sentiasa ada dalam beg

14. Libresse..ececece..yang ni wajib sebab masih lagi datang bulan tak tentu :)


itulah barang-barang wajib ada dalam beg
wajib
sangat wajibulghunnah :)

ok
siapa-siapa yang rasa dia cantik dan baik hati
sila tag diri sendiri
boleh tak nak macam tu?



0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com