Pages

Wednesday, February 17, 2010

kegembiraan saya!


Saya gembira, anda bagaimana?
tak faham tiba-tiba je muncul ayat ni dalam benak fikiran
ok..
lets talk about Melaka
dah kenapa kan nak cerita pasal Melaka?
sebab cuti raya cina kami sekeluarga ke Melaka
cuma kali ini tak ke Zoo Melaka yang bila aku kira dah nak berpuluh kali gak la aku dengan family aku jengah binatang dekat sana
cuma kali ni, adik-adik aku tak larat dah nak melayan semangat cintakan binatang aku dah
asyik-asyik pergi zoo
dah aku memang pencinta binatang
mengalah juga-lah kan
maka kami sepakat buat aktiviti lasak sikit
maka ATV + buggy + go-kart-lah jawapannya
hebat tak hebat-lah aku ni kan dengan pakai wedges 5 inci
campur blaus lagi bawa ATV tu
dengan helmet 10 kilo sampai senget kepala rasanya
haishhh
tapi memang best!
kalau tekanan sila-lah cuba ye


dan kemudian dengan bahasa kiasan mahu ke Taman Buaya
tapi gagal lak semua tak mahu
sorry kawan-kawan zoo dan taman buaya
kali ni i datang tak sempat nak jenguk uolss semua
sedih
:(


nak pujuk hati kami ke dataran pahlawan
ni part yang best
pernah minum skyjuice atau bahasa kasarnya air sejuk harga RM 3.00 tak?
haa..aku pernah!
kalau datang Melaka TAK PAYAH makan dekat restoran d'celup ok?
TAK PAYAH DIULANGI!
secret recipe pun tak macam tu
lepas ni memang tak jejak dah kaki dekat situ
baik makan dekat Johnny's je hari tu


kalau ke Melaka memang rugi-lah kan kalau tak ke Jonker Walk


memang best ok..
gembira sebab banyak barang vintage di situ
wow!
apa lagi
borong habis!
next time nak datang dengan kawan-kawan tidur 1 malam area situ



kepala senget lepas pakai helmet 10 kilo..sekian









0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com