Pages

Friday, February 12, 2010

:(



Dengan ini aku umumkan bahawa bulan Februari bulan paling jahat dan kejam!
walaupun orang kata bulan cinta
tapi aku percaya itu adalah tipu semata-mata
selepas hari ini
aku tidak akan sesekali percaya bulat-bulat segala janji palsu
datang kerja hati sebak
nak nangis
tahan nangis
sumpah!
sakit sangat tahan


i am here still waiting though i still have my doubts
i am damaged at best..like you've already figured out

i'm falling apart, i'm barely breathing
with a broken heart that's still beating
in the pain there is healing
in your name i find meaning









entri untuk bulan Februari adalah berkenaan hati
kecuali
kalau kekasih hati datang ke sini setelah 7 bulan tidak berjumpa
aku janji aku diam
cuma tak boleh nak jadi seperti biasa
i'm a sober!!



0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com