Pages

Wednesday, September 2, 2009

Dugaan berpuasa

yeyy!
finally aku macam sangat teruja update blog aku ni..
so many story to tell so many heart feeling and emotions..


I

Perasaan takut dan berdebar-debar sewaktu melangkah masuk ke alam pekerjaan kini mula hilang..
alhamdulillah..
i can adapt new situation in Huls Engineering..
tapi berita kurang sihat yang mana aku akan ditempatkan di Wudani Bay yang terletak di Kuala Rompin..
nasib baik bos yang murah hati sediakan kenderaan dan tempat tinggal untuk aku..
takut juga sebab pertama kali jauh dari keluarga..
maksud aku..
jauh yang amat jauh..
rompin ok..
dan keadaannya amat-lah panas terik..
dugaan untuk selama 43 hari..


II

Terlalu marah dengan S*ME D**BY..
tuntut elaun yang cuma 200 macam tuntut 2000 je..
siap kena marah
apa punya perangai
bukan aku main minta je..
company yang offer
sudahnya..2 bulan aku tak dapat elaun
boikot SD
(kepada Gee dan Jlo..aku tak boikot korang ;p)


III

Terlalu rindukan keluarga di Muar..:(
Teramat rindukan Muhammad Zulhilmi di Ipoh (tak tahu bila boleh jumpa awak,sayang)
Rindukan kehidupan universiti dan kawan-kawan sekepala
:(



**deep sigh**

4 orang pengkritik:

Solaris said...

sgt sweet sue :-)

be strong okay?

everything wil be just fine for u.

thats my pray for ya.

congrats (hope thats its not too late to wish u huh. ehe take care..)

Anonymous said...

sgt sweet sue :-)

be strong okay?

everything wil be just fine for u.

thats my pray for ya.

congrats (hope thats its not too late to wish u huh. ehe take care..)

Solaris said...

ejat sengal.
copy paste ayat org.
dushh!!
ha ha ha

Nur Suhaila said...

entah ejat nih..
hep..

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com