Pages

Tuesday, September 8, 2009

23 tahun rupanya aku

Happy birthday to me

Happy birthday to me

Happy birthday to Nur Suhaila
Happy birthday to me!

alhamdulillah..
hari ini genap 23 tahun aku hidup di bumi ciptaan Allah dengan keadaan yang sederhana..
sesungguhnya aku bertuah dilahirkan di bumi nan indah ini..
Ya Allah..engkau panjangkan-lah umur aku supaya dapat membalas segala pengorbanan kedua-dua ibu bapaku..
Amin

terima kasih kepada kawan-kawan yang masih ingat hari tua aku ni ;p
terlalu ramai untuk dicatatkan (takut kalau aku tulis..ada yang tak dapat aku ingat berkecil hati)
tapi aku yakin you know who you are right?
sayang korang semua!!
x0x0!!!!

II

perasaan aku bertambah semakin senang..
mungkin kerana aku sudah mempunyai 2 orang house-mate yang aku rasa memang sangat gila!
kalau aku tak 1 rumah dengan mereka..
boleh gila aku fikir duduk di Kuala Rompin ni..
thanks a lot to farah and nuh!

III

agaknya-lah kan..
tak sah kalau duduk site ni..
kalau tak ada lelaki yang gatal miang macam tak pernah nampak perempuan barangkali..
lebih-lebih lagi yang dah tua bangka..!
ayat-ayat macam "eyh..anak-anak macam mana..tak rindu kat mak ke?"
owh..ayat pancing nak tahu kalau-kalau aku masih bujang atau sudah berkahwin..
owh..
aku paling rasa sangat teramat annoying duduk site ni..
bila ada yang menggatal!
panas aku tak kisah
bosan aku boleh dengar lagu
kena marah aku boleh tahan (balik nangis la puas-puas!)
tapi..memang aku menyampah geli dengan orang menggatal ni..
contohnya situasi aku hari ni sewaktu sedang main kucing
adalah hamba Allah dari 1 consultant ni

"eyh..you suka kucing ke?"
"emm.."
"tapi i tak suka kucing"
dalam hati "(?????)"

pesanan untuk si dia tercinta

"sayang..jangan risau..saya tetap setia dengan awak..pinky promise ok?making you sad and hurt is the last thing i ever want to do in my life cuz u mean the world to me"
oh Tuhan ku cinta dia..berikan-lah aku hidup..takkan ku sakiti dia..hukum aku bila terjadi..

Ya Allah..aku bersyukur kerana di kurniakan sebuah keluarga yang memahami dan menyayangi aku di sebalik kekurangannya..
Ya Allah..aku bersyukur di kurniakan kehidupan yang sederhana namun penuh dengan limpah kurnia dari-Mu..
Ya Allah..aku bersyukur memperoleh kerja yang sempurna dan baik untuk aku dan cukup untuk membalas jasa kedua-dua ibu bapaku
Ya Allah..aku bersyukur kerana dikurniakan kawan-kawan yang sentiasa mengambil berat dan memberi nasihat kepadaku di atas setiap kekuranganku
Ya Allah..aku bersyukur kerana dikurniakan seorang lelaki yang baik dan menyayangiku dengan seikhlas hatinya di sebalik ketidaksempurnaan diriku..aku rasa cukup bertuah memiliki lelaki yang aku rasa cukup sempurna di mataku..
Amin..

6 orang pengkritik:

Anonymous said...

kecik, happy birthday k.. :)

Musezafar GB said...

hepy bufday =)

zzxxcc said...

heppy buf-day..

elly zulkifli said...

hepi besday!!
dun wori..cik jimmy tu akak jge yer..
mmg die ni nakai byk..
nnt akak babap kan yer..

Nur Suhaila said...

ejat = terima kasih..adiah xde?cempedak grng pon jd la..hee

apar = ye..aku tau ko orng pertama wish..7/9 lagi..hee

koyok = thanx..angah xingt bufday aku pon :(

kak elly = nakal ye die..nengok2 kan di yek..nakal lebey2..rotan die! ;p

nisa' audadi said...

kechik comey.hepy belated besday nah..
akak terlupe nk wish..hehhee
okes..apepun,keje penuh tanggungjawab ye adik..
hmm.. miss u..

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com