Pages

Tuesday, August 11, 2009

Tangga kehidupan baru

Akhirnya tamat juga secara rasmi aku sebagai pelajar UTHM..
hati betul-betul tersentuh bilaman di mana menyanyikan lagu UTHM
aku sebak sebab mungkin kali terakhir nyanyi bersama-sama dengan rakan-rakan lain..
bergenang air mata tapi aku tahan supaya rakan-rakan di sebelah tak nampak..
aku harap segala yang akan bakal ku tempuh selepas ini akan aku lakukan dengan penuh kekuatan..
Amin

5 orang pengkritik:

zulhilmizulkifli said...

tahniah !:)

Anonymous said...

tahniah !:)

NnSYZ said...

kecik :) congratss :)

Nur Suhaila said...

gembo : thanx sayang..ececece

ejat : aku nk amek gambo ngan ko..sibuk je pgng bunge ;p

nesya : thanx nesya..bile turn nesya lak?

Musezafar GB said...

congrats!

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com