Pages

Saturday, May 2, 2009

Kenapa diciptakan seorang manusia yang kejam dan keji?

Aku down gila sekarang hari ni..
Kenapa wujud seorang SUNNY VELLU yang muda tapi sangat angkuh sampai semua hasil kerja aku dipandang ibarat sampah?
Kenapa SUNNY VELLU yang berpangakt DR PM DATO' sikap mereka lebih bertinbang rasa dari SUNNY VELLU muda ni?
Kenapa akhirnya aku juga yang diberi ayat "Kalau ikutkan hati, saya fail-kan awak!"
Kenapa?
Usaha yang aku curahkan..
segala kerja yang aku buat..
aku buat bersungguh-sungguh
semua aku ikut telunjuk dia..
kenapa dia cakap salah?
kenapa ye?
aku menangis ibarat anak kehilangan ibu-nya hari ni..
hati aku sakit kecewa marah sedih
&&%##@@%^*#*@!@$$!!!!(faham-faham sendiri)
kenapa kau buat penderaan emosi dekat aku
next week aku present hasil kerja aku..
kau buat aku down..
aku tenggelam jauh ke dalam bumi

:(
:(
:(
:(
:(








kenapa dia tak ada bila aku teramat memerlukan? isk

4 orang pengkritik:

Anonymous said...

learn from the mistake...
the word BABI should not be written here..
just wondering if your supervisor read this..
dont think your lectures do not know how to trace you...
just imagine if your supervisor read this or someone report about this blog...
im sure you have to extend for another sem..
be careful with your word dear..

Nur Suhaila said...

anonymous :

emmm..
i dunno who u r..
but thank u 4 ur advice
:)

Anonymous said...

i always read your blog..
i think you are a good person n nice...
the way you appreciate and express your love...
amazed me a lot..
i expect your r gonna be angry with my words..
but you take on + side...
be nice n cute...just the way you are..=)
hav a lovely day dear~

Anonymous said...

entahla....
kalo org yg takpernah rasa, mmg akan cakap menda yg +ve jer....
try rase...huhuhu....
aku sokong ko sis, sbb aku penah rasa macam mana kene gan mamat tu...wat u call him? 'sunny vellu' perfect name! hahahaha....
sis bdk kelas aku, adalah studen pertama dia mengajar,taun 2006.
dia tolak markah aku dan dia benci kat aku hanya sebab aku lebih tua dari dia. masuk akal ker?
lagi satu...markah projek akhir 20 markah dia tolak sampai jadi -30 sebab group aku suker buat bising dan sebab ada aku.
buat 'Anonymous said...' tindakan si sunny vellu memang tak masuk akal dan diluar jangkaan. dan buat 'Anonymous said', bukan stakat kami studen jer...yang bengkek gan dia lec senior pun meyampah kat dia....kalo tak caya tanyalah mereka...tapi kebanyakan mereka skang nie dah fly...malas nak mengadap muker 'sunny' yang malap tu......
ayat pedas yg dia bagi kat aku, yg aku akan hengat sampai bila2....
'takkan ader org amek awak kerja sebab pointer awak macam nie...(2.11)'
hek eleh....mender la mamat tu....wei aku skang dah jadi engineer la....
ko aper ader? habeh blajo trus mengajo...pader hal satu mender yg org buat kat construction satu hapa pon ko tak tau.

p/s: sis tanpa dia kita leh berjaya gak.....abaikan jer si 'sunny' yang tak akan bersinar tu walau bubuh fair n lovely satu kontena.yg penting ko lulus....

Bro 'E'

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com