Pages

Friday, May 15, 2009

1 minggu yang sibuk

Update update!
finally i can update my blog..
seronok seronok!
tapi tak boleh nak update sangat
as i mentioned before..
aku dah mula praktikal di Sime Darby..
mula-mula kan aku cakap aku ditempatkan di Planters Haven Nilai..
then..my lovely bos,Tn,Hj.Razali minta pihak Sime Darby Subang kekalkan aku di Ara Damansara..
jadi selesai sudah
tapi masalah transport
aku tiada kenderaan mahupun lesen
nasib baik sepupu aku bermurah hati tumpangkan aku sehingga ke tempat kerja aku..
puchong-petaling jaya..
kalau tak jem..about 15 minutes
kalau jem..30 minit ok..
aku kerja dari isnin sampai jumaat..
sekarang ni kena jaga 3 site..
aku excited gila bila tengok depan mata sendiri macam mana proses pembinaan..
yela..before this kan teori sahaja..
haishhhh

4 orang pengkritik:

jelly said...

wow.menarik!

aienurz shuhaimi said...

hei hei...
ad kt damansara ker?
wow..
hoho
ko dok kt ne?

kecik said...

uiksss
a'ahh
transfer situ
aku duk kt puchong
ko kt ne wey

aienurz shuhaimi said...

i kt kg baru r
haha
x itam pom
putih
dok bwh ekon
haha

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com