Pages

Wednesday, May 27, 2009

Hitam hitam hitam

Fuhhhh
lastly..dapat juga update
ni pun cuti-curi guna laptop safety officer
heh!
3 minggu di Ara Hill, banyak pengalaman yang aku kutip
sebelum ni aku cuma belajar secara teori
tapi dekat site lain sangat
nasib baik site engineer, arkitek, project manager tak kedekut ilmu
tanya je semua
mesti mereka jawab :)
dekat sini akan tak rasa terasing atau dipinggirkan
semua beri layanan yang baik
alhamdulillah aku tak pernah makan seorang diri (duit pun jimat..lalala)
sepanjang kat site aku dapat offer 3 syarikat yang bekerja di bawah Sime Darby UEP
tapi mungkin aku akan stuck dekat Sime Darby kalau ada rezeki laa
heeee
kulit pun dah gelap macam manggis
tak sekata kulit..
huuuu
kalau ada masa aku upload gambar

0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com