Pages

Monday, December 5, 2011

.Selamat tinggal 2011,kita takkan jumpa lagi ok?.


Assalamualaikum semua
Pejam celik pejam celik, lagi beberapa minggu sahaja lagi atau secara tepatnya 26 hari lagi kita bakal menutup tirai 2011 dan memulakan tahun 2012
pantas ibarat ferrari kita meninggalkan garisan permulaan2011 kan?
aku rasa macam baru sahaja aku duduk rumah menonton televisyen dengan keluarga orang terpekik terlolong berpesta muda mudi sambut tahun baru 2011, dan sekarang sudah pon hampir ke penghujung 2011?
cepatnya!
banyak lagi perkara tak buat ni
banyak lagi azam yang belum ditunaikan ni
tapi bagi aku tahun 2011 adalah tahun yang paling seimbang manis dan pahit kehidupanku
awal tahun 2011 sehingga pertengahan tahun 2011, aku kira paling banyak aktiviti yang aku buat
dan sumpah semua manis sampaikan aku masih lagi tersenyum apabila terfikirkan betapa manisnya hidup aku untuk pertengahan tahun 2011 ni
ok,where should i start my journey..
aku rasa aku mahu tunjukkan kegembiraan aku melalui gambar sahaja supaya semua orang boleh melihat senyuman lebar aku yang menunjukkan betapa bahagianya aku ketika itu
sumpah bahagia!


trip to Ulu Geroh :)

Volunteering day at Zoo Negara, you should try this with you family :)

Taman Negara!what an awesome trip

Raptor Watch at Tanjung Tuan

Cherating with love :)


dan untuk tahun 2012, jeng jeng jeng
aku mahu ke Pulau Banding dan menikmati ciptaan Allah di sana!
yes Pulau Banding dan memang teruja sampai aku taip laju-laju ;)
tempat yang wajib semua orang pergi
daripada membazir duit shopping je, baik simpan duit untuk ke Pulau Banding..yeyy tak sabar!





tak rasa tergoda ke tengok betapa cantiknya pemandangan dan ciptaan Allah


tak sabarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!






0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com