Pages

Friday, April 8, 2011

Sape setuju awok nulih ni, angkat tangan macam awok..



Assalamualaikum kawan-kawan :)
lamanya aku tinggalkan belog aku ni sampai dah beranak-pinak anak labah-labah ni haaa
mintak mahap la ye sebab kehidupan semakin sibuk, sampai muka mak pon dah gelap ni nokkk
but, what more can i say, i really enjoying my life and my job at this moment..Alhamdulillah
terlalu banyak yang aku pelajari sejak bekerja di sini
aku lebih sayangkan diri sendiri, keluarga, si dia, kawan-kawan, flora dan fauna
paling penting, aku hargai setiap detik yang berlaku dalam hidup aku


buat masa ini, aku agak sibuk dengan projek di Kerteh
memang aku excited sebab projek ini merupakan projek 'hijau' pertama yang aku uruskan
kira green technology la ni..
but at the same time, aku turut membantu kawan-kawan yang lain dengan projek mereka seperti perkhemahan di zon selatan, zon tengah, zon utara, zon timur, zon sabah dan zon sarawak..jadi berpeluang-lah berjalan merantau..heeee
hari ini baru aku berpeluang jejakkan kaki ke pejabat selepas pulang dari Setiu untuk perkhemahan zon timur di sana
penat?letih?semua aku ketepikan memandangkan memang best gilos kot kem tu
masuk hutan, masuk gua, beach clean up, penanaman bakau dan lain-lain, tapi kem ini khas untuk budak-budak sekolah menengah..
mula-mula semua ketat je muka, masuk hari kedua semua naik miang eh..eh salah..semua naik tocang ye..
sampaikan mintak extend lagi camping di sana
balik sahaja dari perkhemahan tersebut, aku terus ke staff training di Gombak
i'm having so much time with all mt friends
siap dapat komen dari big bos yang mengatakan aku seorang yang very lovable and never see me get upset with everyone..ouchhhh thanks bos!
ok la, malas nak menulis, jadi aku nak tempel gambar yang tak seberapa je untuk tatapan umum


muka nak serius je kan







4 orang pengkritik:

oya zihanee said...

+ lamernye tak dengar berita

awat nampak chubby...??? hehehe....

ralat mata kot.. ehe!

Nur Suhaila said...

akak oya!kite naik 3kg tau..
adehhh..ni tengah giat turunkan berat cam biase..huuu

Anonymous said...

aku singgah kat sini jap ;)
ejat!

Nur Suhaila said...

heeee..sentiase dialu-alukan babe!

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com