Pages

Tuesday, October 13, 2009

penat + letih + rindu

kalau kau rasa kau betul-betul telah buat keputusan yang betul untuk masa depan kau..
kau fikir 2-3 kali..
jangan jadi macam aku
title : project engineer
pergi mana-mana orang tanya engineer..
wah gahnya..
tapi dalam hati tak tahu nama sahaja gah..
kerja macam kuli lebih-lebih lagi dengan bos yang bukan bangsa sendiri
aku bukan racist..
tapi dulu aku gelak bila cakap bangsa aku tetap akan tolong bangsa sendiri
tapi sekarang aku menangis sebab betul-betul menyesal
jadi sekarang
title sahaja tapi kerja macam kerani sampaikan bayar duit astro pun aku yang handle..
what the fuck!


serius aku banyak menangis..
aku letih
i need a break
and friday please la..i'm not in love anymore!

5 orang pengkritik:

Anonymous said...

apply PTD la..xsemestinya u kena jadi engineer..gud luk suhaila!!! :)

Musezafar GB said...

cari keje laen k..
all the best babe..

Anonymous said...

ko jgn cedey2 kecik..keje memg cmtu..maken mhl gaji ko..maken manyak keje..kitorg kat sini ponw cm kuli gakla.dah laa gaji cipot jek...angkot bos kulo kiler...kekdg keje x siap sbb asek nak kn anta boslaa...gi repair kete bos laa hape la..tah pape aje...kalou x nak wat..kene pulao ngan bos..haisshh..tp aku ase ko cr laa keje yg dok kat opis.muke ponw puteh..kuikui.:)

nisa' audadi said...
This comment has been removed by the author.
Haryani said...

hi sayang~
hmm saba eyh.
kalau berpeluang, carik la keje yg lebih menggembirakan & bukan menyeksakan.
i'll pray for u.
xoxo

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com