Pages

Tuesday, November 18, 2008

..my new sweetheart..

petang semalam..
me n sayang..
went to all pet store in parit raja and batu pahat to get one cute rabbit for me..
yada yada..
mula-mula..pergi kedai dekat depan kfc parit raja..
hampa sedikit sebab arnab dah habis dijual (sold out..walaweyyy)
then..
kami ke "kedai haiwan kesayangan" (comel kan nama kedai ni) nearby to carrefour..
masuk-masuk sahaja..
nampak kucing parsi dalam rumah kaca..
she's so cute..
tapi..mahal sangat..rm620..tersentuh sikit hati bila kami pergi je rumah kaca tu..kucing parsi tadi terus melompat dekat cermin..sambil "meow meow meow"
kesian sangat..
then nampak arnab..tapi harga rm 263..
woowww..mahal..

ok..
kami ke carrefour..arnab dah habis!! (buat aku wondering yang sekarang ini musim orang bela arnab ke??)
kami pun merayau-rayau di batu pahat mencari arnab..
finally..
jumpa sebuah kedai kecil sahaja..
tanya sama itu nyonya ada arnab tidak..
nyonya jawab..
atas tong ikan..
dengan pantas aku berlari takut-takut orang lain pun nak beli juga..
heeee...
alololololo..
love at first sight..
warna hitam (dekat dahi ada tompok putih)
ok..without wasting my time..aku terus beli arnab comel itu..
haiiippp..nakal dia..baru kenal je dah kencing atas tangan..
but..it's ok..dia buat tanda bau dekat aku..:)
sepanjang perjalanan balik ke rumah..
aku memang fikir nama untuk si comel..
mula-mula aku panggil dia bobo..
then..bila balik rumah..roomate-1 kata..nama bobo tak sesuai sebab dulu bekas buah hati r00mate-2 punya nama..
hmmm..ok tukar..
kemudian yaya (sebab masa tengah fikir nama keluar cerita pepaya)..hahahaha..
tak best la nama..
sebab dia hitam..aku panggil dia hitam..
arghhhh..
no no no..
lastly..i've decide to call him "bulat"
sebab masa first time i met him..bulat duduk dalam mangkuk makanan dia..yang warna hitam..nampak bulat sahaja..
agagagaa..
bulat sangat comel..
dan dia adalah jantan..
disebabkan cuma tinggal seekor sahaja arnab dalam kedai itu..
aku tak dapat belikan kawan si bulat..
tapi nyonya kata tunggu 1 bulan..dia telefon aku nanti..








* to sayang..terima kasih sebab senggup melayan perangai saya yang macam-macam.. sebab itu saya sayang kamu!!

0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com