Pages

Thursday, November 13, 2008

..Turn off the light..

aku perasan sesuatu..
sebenarnya..
dah lama perasan..
cuma aku buat tak tahu sahaja..
semester ni..
aku jadi sangat pemalas..



• dah pandai ponteng kelas (**aku tak pernah ponteng kelas seumur hidup kecuali demam)

• malas nak buat assignment dan projek (biasanya akulah yang paling laju)

• malas nak studi bila ada test / final (bak kata ijat "besa2 ang yang kibut taim exam")

• malas makan (pelik kan??..makan pun malas)



dan aku pon cuba cari punca kemalasan aku ni..mula-mula..aku fikir mungkin sebab aku dapat penyelia ("co" sebenarnya) tak berapa nak seronok..aku pun jadi malas..tapi..itu boleh masuk dalam kategori malas nak jumpa penyelia..hahaahaha (sangat malas)..mungkin betul cakap ijat..aku dah bosan belajar..bukan apa..4 tahun..lama sangat..otak aku dah tepu..sebelum ini pun..aku struggle bak nak gila..belajar belajar belajar..alhamdulillah..result aku setakat ini boleh dibanggakanlah..dah nak habis semester ni..makin menjadi-jadi lak perangai malas aku..

* jadi..semester akhir depan..aku letak harapan tinggi..aku cuba jadi terbaik..jangan malas-malas lagi..enjoy je sambil belajar..berfoya-foya itu penting untuk kesegaran otak aku..balancing between study and life..ceh..

0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com