Pages

Sunday, March 10, 2013

.Cerita kahwin lagi dan lagi.


Assalamualaikum semua :)
Lama tak update belog ni, rasa  macam lama sangat tinggalkan belog ni, kesian dia
Masa untuk tidur pun kurang, apatah lagi untuk menulis belog
Tapi aku janji akan pastikan belog aku selalu diisi dengan kisah baru
Antara faktor aku jarang menulis sekarang ni adalah aku banyak outstation
Hari ni di Pontian, esok di Kuala Perlis, lusa di Pahang
Dan sekarang aku di Kemaman tercinta
Eceh, nak juga perkataan 'tercinta' tu kan, retis sangat kan
Kenapa di Kemaman, mestilah jumpa buah hati tercinta di samping hilangkan bebanan kerja
Middle name aku kan 'beach', itu yang suka sangat nak duduk dekat pantai,heee
Dalam masa yang sama, si dia juga minta aku temankan dia ke majlis kenduri kahwin kawan di Taman Pertanian Kuantan
Disebabkan aku ni  sukakan kehijauan, jadi Taman Pertanian itu menjadi lokasi pilihan untuk aku adakan majlis kenduri kahwin kami di sana juga, ehem kahwin? Jeng jeng jeng, nantilah kita update cerita yang satu itu ye
Tapi si dia pula, geleng-geleng kepala sebab dia dah rancang untuk adakan kenduri kahwin di rumah sendiri, jadi wajib patuh keputusan suami, eh bakal suami :)
Jadi sekarang, tataplah dahulu wajah yang semakin tembam ni akibat overdose bahagia
Bye bye!

Feeling ala-ala princess katanya ;p

0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com