Pages

Thursday, October 13, 2011

Stomach, meet butterflies


Sorry for the long hiatus
membawa hati pergi ke syurga dunia untuk seketika
memikirkan masa depan dan kehidupan
tapi yang pasti aku pulang sebagai individu yang lain
pantai buat aku gembira
selalu buat aku tenang
kan bagus kalau hati setenang pantai, tapi pantai kadang-kadang dihempas ombak besar
tapi aku suka ombak, barulah mencabar
eh, mengarut apa la sangat ni kan
oh dan, aku stay di Tanjung Inn
memang suggest siapa-siapa yang nak datang Cherating dan tenangkan hati, stay dekat sini
pagi-pagi bila bangun tidur dengar kicauan burung
paling tak boleh lupa, dalam pukul 7 pagi, 9-10 ekor burung enggang bertenggek di atas pokok di hadapan chalet yang aku duduk
aku rasa betul-betul lupa segala masalah aku
kali ni aku betul-betul puas hati dapat habiskan masa di sini
pantai,tunggu aku,aku janji datang lagi :)

2 orang pengkritik:

Unknown said...

cik sue kalsom, beli x fridge magnet tuk i????

Nur Suhaila said...

heee..ala kak ayu..g cherating je..next trip yang i g jauh-jauh..i'll buy something for u tau :)

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com