Pages

Wednesday, July 1, 2009

Ini Kehidupan Saya

Aku suka mahu menulis apa yang aku rasa
tapi sejak akhir-akhir ini aku semacam banyak merapu..
aku rasa terbatas mahu menulis disebabkan ketiadaan internet di rumah makcik aku dan sangat terhad mahu mengguna PC di office..


2 malam yang lalu aku susah mahu tidur
panjang aku berfikir mengenai masa depan yang masih kabur

*sigh*

praktikal tinggal 17 hari lagi (including saturday and sunday)
ok..
selepas praktikal apa?
maksudku apa hala tuju aku
aku tak mahu duduk menunggu hari konvokesyen sahaja
i must do something
aku dah mula buat bonding (bukan skandal ye sayang ;p) dengan orang-orang kuat tempat praktikal sekarang
feedback ok..
tapi aku sedari aku kurang berminat dengan dunia pembinaan
tapi..seperti kata my babe (Syard)..jangan choosy sangat sebab berapa ramai yang tanam anggur sekarang
sekarang..minat atau tidak tolak ke tepi..
kerja dulu
master?
nanti dulu..
aku ada perancangan sendiri..:)

dan sekarang aku memang akan rebut segala peluang yang ada
1 pon aku tidak akan lepaskan..


kenapa aku pening kepala kan kalut-kalut nak cari kerja?
ramai yang tanya
mungkin tak ramai yang tahu aku merupakan anak sulung dan tanggungjawab aku besar
ya..mungkin aku kecil (bukan mungkin tapi benar)
tapi semangat aku tinggi..
aku rasa dah sampai masa aku balas balik segala pengorbanan mama..
aku mahu mama berehat sahaja..
aku tak mahu menyusahkan mama walau aku tahu itu tugas seorang ibu..
tapi sekarang umurku sudah 23 tahun..
23 tahun kalu zaman dulu dah kahwin anak pon seorang dua..;p
sekarang ni aku perlu fokus..
kepada Si Dia..
terima kasih sebab banyak beri sokongan :)

0 orang pengkritik:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com